torsdag 28. januar 2010

Min første award!!



Jeg fått min første award.Er utrolig glad for den,så tusen takk til Annes hobbyhjørne.

Skal prøve å finne 7 fakta om meg,tenker på hva som kan være spennende å vite...Fakta blir det ihvertfall:)


Med awarden fulgte det med en utfordring.

Her er reglene punkt for punkt:




1. Kopier awarden på bloggen din



2. Link til personen som ga deg awarden



3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv



4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til



5. Link til deres blogger



6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden



Ja så var det å finne disse 7tingene da....Vel det får bli som følger:

*Jeg er utdannet Herrefrisør,men klipper damer og.

*Gla i troll,søte sjarmerende, med glimt i øyet!

*Bor i et hus fra begynnelsen av 1900-tallet og trives godt med det.

*Elsker å spise fisk og spesielt bacalao,blir bare bedre og bedre for hver gang..

*Jeg liker ikke edderkopper!

*Kunne tenkt meg å strikkhoppe igjen,kanskje fra litt større høyde enn sist.

*Har skrekk for hester,pga at jeg satt i vogn med løpsk hest når jeg var liten,derfor fikk jeg ikke hestedilla.

Så det var det..Litt info om meg.

Nå til de 7 stk som jeg vil skal få awarden:

Lines hobby og maleskrin
Nikoline på landet
Maledilla
Troll og ting
Anne Berits fotoblogg
Cathrines creative
Janne i Fagerlia

Alle disse er fantastiske bloggere, kreative å flinke på hver sin måte.Moro og inspirerende å følge med på det de blogger om...Besøk de det er de absolutt verdt. Til disse vil jeg si at dette fortjener dere virkelig..Stå på videre!

Ha en flott dag !

5 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Tusen takk for awarden og for så fine ord!! Og så var det artig å lesa utfordringen som følgde med,no veit eg litt meir om deg.(og det der med hesteredsel har me felles!) No er det slik at eg nokså nyleg fekk den awarden med utfordringa så eg tok den i forrige veke,men eg bukkar og takkar likevel for at du tenkte på nettopp meg då du skulle dela den vidare. Det er ei ære å bli tenkt på!
    riktig god helg:0)

    SvarSlett
  2. tusen takk for flott award og fine ord. Denne awarden har jeg ikke fått før, skal legge den inn på bloggen min og tenke litt på hvem jeg skal utfordre videre.

    Ha en flott helg !
    Her går det i spysyke så vaskemaskinen går snart varm.
    Mona

    SvarSlett
  3. Tusen takk for den fina awarden,en ære å få den.Skal få den inn på sidefeltet i bloggen min med en gang.Klem:)

    SvarSlett
  4. Heia! Tusen takk for awarden jeg har fått fra deg. Nå har det seg slik at jeg har mottatt denne awarden tre ganger tidligere, og dermed også beskrevet syv ting om meg selv flere ganger tidligere i høst. Tror derfor jeg avstår fra å oppfylle kravene for awarden. Men jeg synes det var trivelig at du ville gi den videre til meg, og ønsker deg velkommen tilbake til bloggen min. Tusen, tusen takk!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Tusen takk for awarden...har fått fleire gonger før, men er svært takknemleg for det.

    SvarSlett