søndag 19. april 2009

Oljemaling



Vil vise dere litt av det jeg har gjordt før,med oljemaling.Syns det er spennende å male,skulle bare hatt mere tid til det.Har ikke mala siden jeg fikk ungene,å det begynner å bli noen år siden...Liker best naturbilder av skog/fjell og elv,kanskje fordi jeg er ei "innlandsjente" oppvokst med elvesus og fjell rundt meg.. Har også mala havet men de har jeg gitt bort.Har veldig lyst til å ta opp igjen denne hobbyen,når ungene blir større og ting får stå i fred.Er litt redd for at jeg skal ha glemt alt, men det kommer vel fort, får jeg håpe...

2 kommentarer:

  1. nydeligt bilde du har malt ! Ha en flott uke

    SvarSlett
  2. Hei du:)
    Ja bildet er nydelig og det at du tenker å ta opp malingen-ja da blir det ei som bestiller på flekken;)
    Go klem!

    SvarSlett