mandag 4. mai 2009

oljemaling



Her er et maleri til som jeg har malt for noen år siden.
Dette var det første jeg malte.Var vel kanskje ikke det letteste å starte med ,men jeg syns resultatet ble bra.Nå skal det sies at jeg fikk hjelp,av ei god vennine/arbeids kollega som var kjempe flink til å male folk.Så jeg hadde en god læremester.

Har et bilde til liggende av ei lita jente,tror faktisk det er Lillebror sin datter,men jeg har mistet bildet jeg så etter og da blir det litt vanskeligere å gjøre ferdig..

Nå er våren her med alle sine gjøremål og det er nydelig å være ute å jobbe i godt vær.Vi holder på i hagen ,har flyttet en stor syrin og lagt bark under hekken. Også skal vi flytte veien litt. Pluss at vi må male huset ,ihvertfall fire sider iår.(huset vårt har litt mange vinkler:-)Den jobben gruer jeg meg til..Men det er vel verst før man har begynt...Så vi får blogge på kveld og ved dårlig vær.Ha ei fin vår uke alle sammen!

2 kommentarer:

  1. hvis dette var det første bildet du malte så er jeg skikkelig imponert og gleder meg enormt til å se hva du maler etterhvert. Det er jo kjempeflott og sikkert litt av et tidkrevende prosjekt. Jeg har aldri prøvd å male ansikter, men kunne godt ha lært meg det på et kurs en gang. Tusen ting jeg kunne tenkt meg å lære, men tiden strekker ikke til. Ha en flott og kreativ uke ! Klem Mona

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er å male, gleder meg til å se dine neste prosjekter....
    Cathrine

    SvarSlett