onsdag 13. mai 2009

Trollgal!


Har et troll som jeg kjøpte det på ei messe her hjemme for noen år siden.Det er laget av vatt og strømpebukse,limt fast på ei rot.Har prøvd å skulle lage noe sånt selv men det viste seg å ikke være så enkelt.. men jeg tror på at øvelse gjør mester. Det kan jo bare bli bedre. Den jeg lagde ble litt sånn flat og rund og med potet "prikker" i ansiktet.Tror ikke jeg skal legge den ut på nettet men denne jeg kjøpte syns jeg er litt søt.
Er litt gal etter troll,men det må være troll med personlighet og glimt i øyet....Ha ein "troll" fin dag!

2 kommentarer:

  1. Heihei,og takk for hyggelig hilsen på fotobloggen min.Kjekt å få besøk av en Sømnaværing var det og.Jeg har masse slekt i Brønnøysund og i Velfjord og en tremenning på Berg,så det er gøy med besøk fra det området på Sør-Helgeland.Er helt imponert over maleriene dine.Du er jo kjempeflink å male.
    Jeg kommer garantert innom her oftere,og jeg ser du følger min blogg,så jeg tar og linker deg like godt.Håper det er greit.
    Ha en flott dag i Sømna!

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Artig troll du har.....eg har faktisk laga nokon slike, ja......men no er det mest i cernit eg lagar troll (og nissar).
    Fantastisk flotte bilde du har malt.....
    kjem tilbake seinare.
    Ha det so bra!

    SvarSlett