mandag 8. februar 2010

Hjemme...



Hei,ja da var jeg hjemme igjen!Det gikk fort og greit denne gangen.Inn på torsdag, operasjon på fredag også kunne jeg få dra hjem på lørdag(men da hadde jeg ikke vært oppe å prøvd å stå på føttene ennå),så da spurte jeg om å få være til søndag...
Ja operasjonen er over for denne gang, men jeg må tilbake en gang til for en ny operasjon om ca 2 mnd.Det viste seg at det var et par årer som ikke hadde blitt tettet i AVM'en så derfor blir det en runde til,forhåpentligvis den siste !!!!
Formen er fin, men har litt hodepine denne gangen og litt synsforstyrrelser som kommer og går(får et strek foran øynene som beveger seg sidelengs.Dette gjør det litt vanskelig å lese ,men det går over, så jeg regner med det forsvinner av seg selv etter hvert).
Er veldig imponert av legene som utfører sånne inngrep.De er helt fantastisk flinke!Utrolig inngrep da,hvor de går inn i lysken, følger blodårene opp i hodet og sånn kan de tette disse blodårene.Etterlater kun et lite sår som er synlig.

Nok om det...... bildet over har jeg tatt i vinter når det var så kaldt at det rimet på uthusveggen vår.Idag er det nydelig ute,nysnø i busker og kratt,enn så lenge.Vi skulle vel få litt vind senere så da blir det sånn som vi er vant til å ha det.Jeg må vel ut med kameraet i dag og ta noen bilder...

Gleder meg til å lese bloggene deres!!
Ha en flott mandag!

4 kommentarer:

  1. Velkommen heim igjen,bra operasjonen gikk godt.Håper du blir helt bra når neste operasjon er over,så du slipper flere sykehusbesøk.Ha en fin dag,og kos deg masse:)
    Klem fra Anne-Berit!

    SvarSlett
  2. Heia vennen:)
    Såå godt å høre at du har det bra,og håper vi treffes snart!
    Kleeeem:)

    SvarSlett
  3. Takk for trivelig kommenter på bloggen min:)
    Alltid koselig å kikke innom en ny følger:)

    Ser at du har ei tøff tid bak deg og enda litt å gå før du e helt på beina igjen.
    Ønsker deg ei riktig fin uke.

    P.S. Du har så mange flotte bilda på bloggen din!

    SvarSlett
  4. Takk for besøk i "Fagerlia". Du er ei tøff jente, håper du snart er "ready for fight" igjen. Nydelig vinterbilde du viser oss.

    SvarSlett