søndag 14. februar 2010

Postkasse..


Må vise dere postkassen til mamma som jeg har malt..Bildene er tatt i fjor sommer.
Mamma og pappa var i syden i 14-dager(for masse år siden) da jeg bestemte meg for å overraske dem med malt postkasse.Det slo godt an..
Morro å gjøre litt sånn når de ikke aner at noe blir gjort..Var veldig spent når de skulle hente posten første gangen...



Denne karen ligger å slapper av på lokket...
Har ikke malt flere enn den,tenkte å male en til oss men vi fikk jo i julegave så det slapp jeg:-)

Håper dere alle har hatt en fin morsdag,valentines dag og fastelavens søndag!

3 kommentarer:

  1. Fin postkasse du har malt. koselig motiv:)
    Kjekt å overaske andre!
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Skal si du er flink å male!
    Prøver meg ikke på den slags, er nok mye flinkerer med heklekrok eller strikkepinner enn med pensel..
    Ha en trivelig kveld!

    SvarSlett
  3. Du er så flink,tenk å kunne male sånn da.Tipper de ble glad for den overraskelsen:)

    SvarSlett