søndag 4. april 2010

Påskestemning.


Vi hadde nydelig vær på langfredagsfjæra.Dette bildet er tatt i 18 tida på kvelden men det var ikke skikkelig fjære før kl 21.Vi måtte dra litt før pga ungene sånn at det ikke bli alt for seint for dem. Vi grilla og kosa oss..
Her er bålet i opptenningsfasen...

Vi er på samme fjære hver langfredag.En tradisjon vi har hatt siden jeg var gravid med min første....Hvert år i åtte år..
Koselig å skape sånne minner for ungene.

Ha en flott dag i morgen ,folkens!Vi skal en ny tur t havet.Plukke litt skjell og ta noen bilder!!

3 kommentarer:

  1. Langfredag i fjæra var tradisjon i vår familie da jeg vokste opp,og vi har prøvd å holde det i hevd med våre barn.Jeg er sant og si ikke glad i snø,og har aldri skjønt vitsen med å dra på fjellet etter den,når den endelig begynte å forlate lavlandet.En og annen fjelltur blir det jo,men det er ved sjøen jeg liker meg best.Det så kos ut med bål i fjærsteinene.Nyt den siste påskedagen,tror jammen jeg skal i fjæra å plukke skjell i morra.Ha det bra.Klem fra meg:o)

    SvarSlett
  2. Vakre stemningsfulle bilder. Har også vokst opp med tradisjonen å gå i fjære på langfredag, en koselig tradisjon, syns jeg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Det er kjempekoselig med bål i fjæra. Bildene var flotte, nesten så man kunne kjenne lukta av salt sjø og tang og tare.

    Ha en fortsatt trivelig dag:)

    SvarSlett