lørdag 17. april 2010

Vinter igjen...


Ja så ble det vinter igjen..Her er nedover veien vår...Er så glad for at brøytebilen tok seg en tur,for da smelter snøen fortere:)
Syns nå ikke det var nødvendig med dette hvite på bakken nå men som de eldre sier "så var snøen i april/mai gjødsel for marka"..
Håper den forsvinner fort igjen!!
Og da blir det vel annen gjødsel som kommer ut på marka etterhvert.. Godt å bo på landet,og litt lukt tåler vi, for det betyr at da er det skikkelig vår!!

Ha ei flott helg!!

4 kommentarer:

  1. I all verden,så mye snø nå.Trodde Mo var det største snyhøle på Helgeland,men nå begynner jeg å lure,hihi.Men det er reinkalvertia,og da fær den like fort som den er kommet-vanligvis ihvertfall.
    Håper alt står bra til med deg.God helg.
    Klem fra Anne-Berit:)

    SvarSlett
  2. Huff og huff, men den snøen forsvinner nok like fort skal du se:)
    Ha ei fortsatt fin helg,
    klem fra Kate:)

    SvarSlett
  3. Ja,april er ein lunefull månad... Me vakna opp til kvitt landskap her også i gårmorgon! Synes IKKJE noko særleg om det...
    Ser du har mimra litt lenger ned her du også... eldstejenta vår hadde samme dokkehus som deg, og me finn det vel sikkert att på loftet når me skal pakka og flytta går eg ut ifrå.
    Ha ein flott dag:0)

    SvarSlett
  4. Her i Tromsø er det lite som minner om vår.

    Ut fra værmeldinga må jeg nok smøre meg med en STOOOOR porsjon tålmodighet mens jeg venter på våren:((((
    Ønsker deg ei god og snøfri helg!

    SvarSlett