fredag 12. februar 2010

Award


Jeg har fått en award fraRandisom har bloggen Hobby i Nord,den er vel verdt å besøke.Strikking/matoppskrifter og masse mer.

Med denne awarden fulgte det en utfordring,jeg har nettopp svart på den en gang men skal prøve å svare en gang til...Også skulle den gis videre til 7 stk,men det er så mange som har fått denne og ikke ønsker å ta utfordringa en gang til så det hopper jeg over denne gangen.

Mine 7 ting om meg selv:

*Jeg er mørk-redd,men ikke hus-redd.
*Ønsker å lære å hekle.
*Liker å være på havet i godt vær,men med litt bølger så jeg vil helst være på land..
*Skulle ha begynt med litt trening,men det blir lett utsatt..
*Liker å gå på ski.
*Er stor fan av Mark Knopfler.
*Siste leste bok var "I Den skogen" av Harlan Coben.
Sånn ...det var litt mere info om meg!

Ønsker dere en fin fredagskveld!!

1 kommentar:

  1. Gratulere med utmerkelsen.Arti å lese litt om deg.God helg!

    SvarSlett