onsdag 3. februar 2010

Stille...


Her er et bilde tatt i fjor høst på en litt ruskete dag.
Jeg blir borte nå i noen dager,vel det blir fort en uke..Så det blir stille fra meg ei stund.
Gleder meg til å lese bloggene deres når jeg kommer hjem igjen..

Skal på sykehuset i Tromsø igjen for å få tatt den siste operasjonen,kan ikke si jeg gleder meg, men det er vel ingen vei utenom!

Har masse rare tanker i hodet så jeg finner ikke noe fornuftig å skrive om..
Dere får ha ei fortsatt flott uke og ei riktig god helg!!
Og ei fin uke neste uke, så er jeg tilbake mot neste helg!!

4 kommentarer:

  1. heisann..og takk for at du vil følge meg....måtte innom å lese hos deg, å jeg må si du har hatt det tøft....hm.....håper du får det bra etterhvert...for dette er ikke noe særlig...litt godt å kunne være litt åpen om sånne ting, da en rammer da en minst venter det......håper det går bra, og kom snart innom igjen,...henger på som følger hos deg også...god bedring klem fra nord

    SvarSlett
  2. Hei på deg:0)
    Ikkje rart at det er vanskeleg å konsentrera seg om eit innlegg for deg nett no...!
    Ynskjer deg god tur til Tromsø og LYKKE TIL med operasjonen...!!! Som oftast går det bra heldigvis,og det gjer det heilt sikkert med deg også. Likevel er det ikkje mykje moro når ein er midt oppi det.
    God helg til deg også,og så bloggas me igjen når du er i form til det :0)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg lykke til i Tromsø.Det går nok bra skal du se.Skal tenke på deg,og gleder meg til du er tilbake igjen.
    Fint bilde forresten.
    Klem fra Anne-Berit:)

    SvarSlett
  4. Vennen min,jeg vil ønske deg god tur til Tromsø ,og gleder meg såå til du er tilbake etter operasjonen!Du er i mine tanker og jeg er gla i deg:)
    Ps:kjempefint bilde!
    Kleeeem:)

    SvarSlett