fredag 11. juni 2010

Nytt glass smykke...


I forrige uke var jeg i Bodø da jeg kom over dette nydelige smykket i et utstillingsvindu.Gikk først forbi,men senere på dagen gikk jeg forbi samme plassen igjen og da måtte jeg bare kjøpe smykket.Skifter i blått,lilla og rosa..Vanskelig å få riktig farger på bildene,men det er skikkelig fint.



Det hadde vært morro å lært å laga sånne smykker...


Men det er en dyr hobby,for en sånn ovn koster veldig mye, tror jeg.Hvis man ikke kan låne ovn noe sted da..
Nei man får kjøpe istedenfor også får jeg lage andre ting:-)

Ønsker alle ei riktig så flott helg!!!!

3 kommentarer:

  1. Skjønner du falt for dette, for det var nyyydelig!

    Ha ei flott helg og klem;)

    SvarSlett
  2. Oi det var et aldeles nydelig smykke vennen!
    Ja det hadde vært arti å prøvd den hobbyen:)
    Gleder meg til å pusse opp ja;)Klem og god helg!

    SvarSlett
  3. Det hjertesmykket var nydelig.Det var det lille beinhjertet fra mannen din også.Kos:)

    SvarSlett