mandag 14. juni 2010

Oppbevaringsboks til pensler og diverse.


Idag prøvde jeg meg på litt decoupage igjen...

Hadde en tom boks,som det hadde vært tennbrikker i,denne kappet jeg litt mindre.La på kraftpapir,noen bok sider og litt roser...

Baksiden,en liten rose...

Under penselboksen ligger en ny kopptue,med litt mønster denne gangen..Tok flere bilder av den men fikk ikke fram fargen skikkelig så det får holde med det bildet.


En sånn boks kuttet jeg litt mindre,denne her er full av briketter. Tenkte jeg skulle dekorere den og litt.....En annen dag..

Ha en flott kveld og morgendag!!

4 kommentarer:

  1. Wow, nå skal jeg hjemme på disse boksene; så kaldt som det er så tømmes de fort;)
    Boksen ble flott!

    Ha en fin morgendag du også;)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin :)
    Jeg bruker en del slike bokser i løpet av vinteren. Har aldri tenkt på at jeg kunne bruke dem til noe etterpå. Tusen takk for tipset ! Dette må jeg prøve;) Ha en fin dag ! Klem

    SvarSlett
  3. Må nesten trekke på smilebåndet når jeg ser innlegget ditt her. For jeg har faktisk gått og syslet med tanken om å dekorere en slik boks med tennbriketter jeg også. Rosemønsteret ble vakkert.

    SvarSlett
  4. Så smart å dekorere boksen!
    Absolutt noe å sette på lista over fremtidige prosjekter.
    Ha en trivelig dag!

    SvarSlett