lørdag 29. august 2009

høst


Ja nå er det tid for litt inne sysler.Fyre litt i ovnen og kose seg med diverse hobbyer.Det går ikke an å oppholde seg ute nå,for her kryr det av veps...sånne innpå slitne små kryp,som jeg bare ikke kommer overens med. Håper de forsvinner snart for vi har litt male jobb igjen ute.

Vi har et lite rom som har blitt brukt til bod ol,men det egner seg ikke til den bruken,så nå har jeg rydda ut alt,utenom fryseren.Den får stå enn så lenge. Lokket ses såvidt i hjørnet.Eh ...ja og litt datautstyr på golvet..


Her har jeg hatt på litt maling,eggehvit på vegger og lister.syns det ble et lyst og koselig rom.Satte inn en stol og et bord,bare så jeg kan sitte der av og til å bare føle alt lyset. Men planen er å lage et hobbyrom der,med benk og et skap(det holder jeg på å pusse ned nå,skal male det og hvitt) over til å ha alle sakene mine i sånn at det kan være ryddig.Kan være litt greit for det er i tillegg til stua.På sikt tror vi at vi skal lage spisestue der,men da må vi bygge på litt først,og det blir ikke med det første.

Ønsker dere ei fortsatt flott helg!

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Hausten er ei herleg og kreativ årstid! Her hjå meg boblar det over av idear som eg har lyst å setta ut i livet,men så er det denne tida som aldri strekkjer til då...
    Du får deg eit flott og lyst arbeidsrom,gler meg til å sjå det ferdig "innreda" og ikkje minst sjå prosjekta som vert til der inne!
    Lykta kjøpte eg på Snoka utanfor Kongsvinger då me var på ferie.
    Ha ein flott mandag :0)

    SvarSlett
  2. Hei,og takk for koselig kommentar hos meg.Så artig at du liker bildene mine.Det bildet du mener,er det på innlegget jeg har kalt Fustvatnet? Bildet blir større når du trykker på det.Du kan gjerne bruke det,men jeg hadde likt om du hadde henvist til bildet mitt på en eller annen måte.Og ja,alle bildene på bloggene mine er tatt av meg,jeg har også copyright på dem.
    Det ble foresten kjempefint på rommet ditt etter at du malte det,lyst og lekkert.
    Ha det kos:o)

    SvarSlett