onsdag 7. april 2010

Drømmer....


Gleder meg til sommer og sol,her er et bilde fra ei badestrand i Sverige i fjor.
Deilig å være barføtt, å kjenne fin varm sand under føttene.

Men nå skal vi først nyte våren og alle dens gjøremål...Har mange planer men det blir vel som årene før,at det bare blir planer...Må vise dere et bilde fra kommunen Grong i Nord-Trøndelag.

De hadde noe fantastisk fint der, som jeg ønsker å gjøre her hjemme hos oss,Bare i mye mindre skala!!..Kommer tid og råd + masse arbeidslyst....
Sjekk ut dette da,flott ikke sant?

Gutten min sitter på toppen av steinen i kjent Nure stil,med sykkelhjelm på hodet...Han var ute å sykla,hadde bare en pause på steinen til ære for fotografen.
Tok disse bildene i 07 når vi var på tur på ferie og ennå har det ikke blitt noe vannfall på meg,så det går sakte her men det må vel bli en gang..

Kunne jo ha begynt å samla litt steiner da,det har jeg jo god tid til nå..
For jeg er hjemme og venter stadig på siste runde i Tromsø,vet ennå ikke når det blir.
Det er så godt at snøen forsvant nå, for nå ble den i lengste laget..
Ha ei fin Vår uke folkens!

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder,flott strand,der kunne jeg ha likt å vært.Håper du får vannfallet ditt en gang.Håper det går bra med deg.
    Klem fra Anne-Berit:o)

    SvarSlett
  2. Jeg er kjempeglad i stein, så dette var kjempeflott:)
    Ønsker deg alt godt og ei fin familiehelg,
    klem fra Kate:)

    SvarSlett
  3. .....og ja, jeg lengter også etter varm sand under føttene.........

    SvarSlett
  4. Slik er jeg også, plukker opp ideer fra steder jeg besøker, og setter i gang lignende prosjekter hjemme....

    SvarSlett