søndag 30. mai 2010

Søndagstur...


Her er et utsikts bilde mot Torghatten tatt fra Kvaløy.
Idag har vi gått kvaløymasjen alle sammen.Vi gikk den minste løypa på 3km.
Lille mor gikk faktisk hele veien,kjempe flink jente ja...

Her ser dere ryggen på henne og litt av pappan.

Det ble en fin tur,og etterpå spiste vi lapskaus og kaker.Må støtte opp om sånne små lokale lag som arrangerer sånt til inntekt for laget sitt.Også får man jo rørt litt på seg og.
Det var masse folk som gikk,både den lange på vel 10km og den korte på 3km.
Nå er det ny uke med nye utfordringer og ting som skal skje....

Ønsker dere alle ei fin uke!!

3 kommentarer:

  1. Fine turbilder :)
    Imponert over innsatsen på brødbakingen!!
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Trivelig med turmarsj.
    I fjor sommer rusla jeg og mannen min opp til hullet i Torghatten. Hadde en kjempeflott tur langs Helgelandskysten i strålende sommervær!

    Har gjort som du sa, nå ligger et lite kriselager med håndarbeid klar til å bli med på hytta.
    Bare jeg husker å legge det igjen der...

    SvarSlett
  3. Ser ut til at dere har vært på en flott tur;)

    Foren brødbakst du har under her,er helt imponert jeg;) Men som du sier, er man igang, så går det ofte for det samme. Så nå har du vel brød for en stund;)

    God helg til deg og klem fra meg;)

    SvarSlett