mandag 22. mars 2010

Flatbrødstabel



På fredag i forrige uke bakte jeg Flatbrød sammen med svigermor og kjæresten hennes.Svigermor stekte, mens jeg og kjæresten hennes svingte kjevlene.
Er så artig å lage sånt selv, også så godt da....Mmmm.
Det ble en ganske ok stabel,som vi delte etterpå...Vi er sååå flinke til å spise!
Deilig med spekemat,rømme og litt rødløk eller til kjøttsuppe!Nydelig!
Gleder meg sånn til jeg får bursdag, for da har mamma lovet å kjøpe takke til meg.
Da kan jeg bake når jeg vil og hva jeg vil.Det blir stas det!!

Til alle lesere av blggen min, HA EI FLOTT UKE!!

4 kommentarer:

  1. Å, so flinke de er......heimebaka flatbrød, det er godt, det.......
    Og so ein skikkeleg stor stabel....nydeleg!

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Dette er en blogg jeg kan like :)

    Ble tom for flatbrød til suppa i dag...denne stabelen skulle jeg hatt da ;)

    Ha en fin kveld!

    Hilsen
    Unni

    SvarSlett
  3. Hjemmelaget flatbrød er så utrolig godt,fikk nesten vann i munnen her av å lese det du skrev om spekemat og hjemmelaget flatbrød,jammii;)

    SvarSlett
  4. Heia vennen:)
    Så flinke dere har vært!Ja takke ønsker jeg meg også...Ha ei fin påske shnuppa!
    Kleeeem;)

    SvarSlett