mandag 15. mars 2010

Prøver decoupage....



Ja dette er min første prøve på decoupage,ble bare sånn passe fornøyd,men jeg tror dette kan bli en morro hobby etterhvert....Blir nok flere prosjekter,må jo øve meg litt. Tror jeg har ei bok om decoupage i bokhylla,får finne litt tips der.




Dette er den planten jeg etterlyste hjelp til i et innlegg tidligere,nå har problemet løst seg selv..
Den har ikke fått vann på noen uker og dette gjorde at den tørket sånn at den løsnet av seg selv idag.
Så nå har den fått ny potte,vann og problemet er løst!! Jeg sparte krukka mi fra å bli knust,noe jeg er glad for.Kjøpte den på den første butikken jeg arbeidet.Vil liksom spare den.Men må vel gi den litt bedre plass i en ny potte og litt mere jord.


Ha ei flott uke videre!!

3 kommentarer:

  1. Kjempe fint decoupage bilde du har laget.
    Sommerlig fristelser :-)) nam nam.

    På denne bloggen som jeg har kan du finne noen linker til andre som lager ting i decoupage.
    http://byttedille.blogspot.com/

    Ha en kjempe fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig sommerbilde :)
    Har også prøvd meg litt på decoupage. Kjekt å prøve litt nye teknikker !

    Ha en fin uke videre :)

    SvarSlett
  3. Heia! Stikker bare innom for å ønske god helg. Ser du har laget hustavle i decoupage. Den ble sommerlig og lekker. Fine bokstaver også....

    SvarSlett