fredag 19. mars 2010

Prøver litt til..


Ja jeg har prøvd meg på litt mer decoupage,på ei fyrstikkeske og en lighter.Bare for å få følelsen med limet, servietter og avispapir denne gangen og.Her er det uante muligheter..noe jeg helt sikkert blir å prøve meg mere på,men må få tak i flere servietter...har ei gammel samling en plass, så vi får se om den dukker opp og om vi kan lage noe av de..?

På male kvelden går det bare godt,stor koser meg,kobler skikkelig av og nyter hvert minutt.Er ferdig med ett bilde(bilde av bildet kommer snart) ,skal få ramme på det før jeg tar det med hjem. Også har jeg ett til som er veldig mye arbeid igjen på men jeg håper å få det ferdig like over påske...

Skal også prøve å male litt egg sammen med barna før påske.De har veldig lyst til det,blir spennende å se hva vi får til.Morro med ris pyntet med egg .

Ha ei flott helg alle sammen!!

1 kommentar:

  1. Det ble jo en aldeles nydelig fyrstikkeske.Har laget litt decoupage jeg også,og det er kjempegøy.Må kanskje prøve å ta det opp igjen.
    Ha en fin søndagskveld,og en fin ny uke.Klem:o)

    SvarSlett